Förberedelserna är i fullgång!

 
 

Det närmar sig avresedatumet med stormsteg, tiden går verkligen fort och jag slås allt mer av att resan faktiskt kommer bli av. Det här är en resa jag länge har drömt om att få göra - tänk att få bli beviljad Sida stipendie för att skriva MFS (minor field studies) i Nigeria! 

Jag vet inte riktigt vad som väntar mig mer än att jag kommer bli uppmöt på flygplatsen av Trevor - en man som jobbar inom Lepra Missionen och är han som ha hjälpt mig mycket med det praktiska inför. Jag vet också att jag kommer få hyra ett guesthouse (gästhus) på sjukhusområdet, men sen vad det innebär det får framtiden visa. Främst av allt så vet jag att ett äventyr utan desslike väntar - och kära pappa, jag lovar att vara försiktig!

Kommer sakna er alla, och ser hjärtans framemot den 16:e okt då jag kommer få se en del av er innan jag åker.
Massa kramar och Tack för att Ni är just Ni!

Anna


Kommentarer
Postat av: Dan

Lycka till på resan och ditt arbete med uppsatsen!

2013-10-17 @ 16:35:04
Postat av: sara

du kommer klara dig bra anna! du är så duktig och modig som gör detta. lycka till med allt. o när det är som jobbigast tänk på flodsvinen! :)

2013-10-17 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0